PAKIET INFORMACYJNY ŻYRAFA GROUP

PAKIET INFORMACYJNY ŻYRAFA GROUP

Żyrafa Group to strefa rodzinnej rozrywki złożona z Restauracji/Kawiarni, Placu zabaw, Klubu Malucha/Przedszkola oraz Sklepu zabawkowego. Każdy z punktów może funkcjonować w sposób samodzielny natomiast ich połączenie sprawia, że rodzina zostanie kompleksowo obsłużona a wszystkie jej potrzeby zaspokojone w sposób optymalny.
Żyrafa to Restauracje i Kawiarnie serwujące dania kuchni polskiej i włoskiej z konsumpcją na miejscu, na wynos i z dostawą. W lokalu istnieje możliwość organizacji imprez okolicznościowych rodzinnych oraz firmowych.
Dania w naszym menu:
Przystawki, zupy, sałatki, dania główne, dania dla dzieci, desery oraz napoje ciepłe i zimne.
To co nas wyróżnia to przede wszystkim niepowtarzalny smak dań. Menu oraz receptury tworzone są przez kucharza, który swoje doświadczenie zdobywał gotując w restauracjach we Włoszech. Nasze menu nie jest przez cały rok takie same- zmienia się wraz z porami roku, tak żeby nasz Klient w pełni mógł się nacieszyć sezonowymi darami pola i ogrodu.
Propozycje lunchowe to oferta dla osób indywidualnych, biur oraz firm, wyróżniająca się atrakcyjną ceną oraz codziennie innym pakietem potraw. W propozycji Klient znajdzie zupę oraz do wyboru dwa drugie dania- w tym jedno dla osób szukających potraw lekkostrawnych. Wszystkie nasze produkty są przyrządzane wyłącznie ze świeżych składników, unikamy konserwantów, sztucznych barwników , utrwalaczy smaków i bardzo mocno podkreślamy to w przekazie do Klienta.
Plac zabaw Żyrafa to konstukcja z kulkami, przejściami, zjeżdżalniami i tubami, jak również miejsce z zabawkami, karuzelkami, cymbergajem, grami dla młodszych i starszych dzieci oraz salką lub salkami zabaw do organizacji urodzin dla dzieci czy imprez lub spotkań dla całej rodziny. Plac zabaw stanowi uzupełnienie i uatrakcyjnienie oferty kawiarni. Podczas gdy dzieci bawią się na placu zabaw rodzice mogą spędzić czas w kawiarni lub pozostawić dziecko pod opieką wykwalifikowanego animatora udając się np. na zakupy, kosmetyczki lub fryzjera. Rodzice mogą zorganizować urodziny dla dziecka na sali zabaw wynajmując profesjonalnego animatora do poprowadzenia zabawy podczas gdy Restauracja zapewni obsługę gastronomiczną. Sale przy placu zabaw mogą być wykorzystywane do prowadzenie zajęć pozalekcyjnych: typu języki obce, logopeda, korektywa, zumba, balet, taniec itp
Klub Malucha/ Przedszkole Językowe Żyrafa-
to wyjątkowe miejsce oferujące bogaty program zajęć, które inspirują dzieci do poszukiwania i rozwijania zainteresowań. W przedszkolu realizowana jest podstawa programowa MEN. Nowocześni rodzice nie mają wątpliwości, że warto uczyć maluchy angielskiego. Zdaniem językoznawców przygodę z językiem obcym dzieci powinny zacząć już w przedszkolu. Powodów jest co najmniej kilka. To właśnie u maluchów najłatwiej jest zaszczepić miłość do nauki języka obcego. Ponadto maluchy mają niesamowicie chłonne umysły, nieskrywaną chęć do poznawania nowych przestrzeni, także lingwistycznych, i doskonale uczą się bawiąc i bawią się, ucząc. Wykorzystywanie takich narzędzi jak komputer, zabawny filmik czy wspólne śpiewanie piosenek w mig przyniesie oczekiwany rezultat. Z tego powodu zdecydowaliśmy się ukierunkować profil naszego Klubiku właśnie na ten język. Idąc tym tropem postawiliśmy również na metodę czytania globalnego amerykańskiego naukowca Glenna Domana. Podczas czytania globalnego dziecko poznaje i nazywa cały wyraz, nie wnikając w jego strukturę i nie znając liter. W rzeczywistości czytanie globalne stosują maluchy od wczesnego dzieciństwa. Dzieci „odczytują” nazwy na reklamach, pudełku z jogurtem, tytuł na ulubionej książeczce. I wcale nie przeszkadza im w tym nieznajomość liter. Postrzegają bowiem obraz graficzny wyrazu jako całości, tak jakby patrzyły na budowlę z klocków lego bez uświadamiania sobie – póki co – ze składa się ona z poszczególnych klocków. My, dorośli, także odczytujemy w ten sposób znaczenie piktogramów, czyli obrazków symbolizujących różne treści. Demonstrując dziecku plansze z wyrazami sprawiamy, że zapamiętuje ono ich wygląd, kojarzy z nazwą, a że potencjał intelektualny maluchów jest olbrzymi, szybko przyswaja sobie treść wielu plansz.
To co nas wyróżnia na rynku to również niekonwencjonalny sposób wprowadzenia dziecka w świat przedszkolny. Mamy ku temu możliwości posiadając Plac zabaw -gdzie dziecko przebywa z rodzicem i bawi się razem z dziećmi z przedszkola, kontaktuje się z opiekunami grup przedszkolnych, powoli i bezstresowo wkracza w świat przedszkola biorąc udział na początku w wybranych zajęciach aż do momentu całkowitej adaptacji.
Sklep zabawkowy Żyrafa- stanowi uzupełnienie oferty. Sklep zaopatrzony jest w zabawki wyłącznie najwyższej jakości. Stawiamy na znane marki oraz zabawki edukacyjne i rozwojowe. W zabawki zaopatrują się Klienci organizujący urodziny dla dzieci w Żyrafa Club, zostawiając listę prezentów sprzedawcy, żeby prezenty nie dublowały się, oferując bony zakupowe różnej wartości. Sklep stanowi zaopatrzenie przy organizacji imprez okolicznościowych na potrzeby samej Żyrafy jak i imprez plenerowych obsługiwanych przez Żyrafę czy na potrzebę firm zewnętrznych przy zakupach grupowych.

PROFIL FRANCZYZOBIORCY
Profil potencjalnego franczyzobiorcy Żyrafy, to osoba która jest zdecydowana na własną działalność. Osoba ta nie powinna prowadzić żadnych dodatkowych interesów wymagających ciągłego nadzoru i zarządzania, chyba że zarządzanie lokalem będzie sprawowała osoba wyznaczona przez Franczyzobiorcę i osoba ta będzie w pełni zaangażowana w prowadzenie lokalu. O franczyzę mogą starać się tylko osoby fizyczne lub osoby prowadzące spółkę z o.o gdzie udziałowcami są osoby fizyczne.
Aby Żyrafa odniosła sukces potencjalny franczyzobiorca powinien być osobą:
-pełną pasji
-zorientowaną na sukces
-ambitną i przedsiębiorczą
-gotową do pełnego poświęcenia na rzecz prowadzonego bznesu
-komunikatywną i odporną na stres
-potrafiącą pracować wg reguł i procedur panującym w sieci

WSPARCIE DLA FRANCZYZOBIORCY
-działanie pod znakiem towarowym Żyrafa Club
-dopasowanie oferty Żyrafy do rynku Franczyzobiorcy
-pomoc przy wyborze odpowiedniej lokalizacji
-wsparcie w wykonaniu aranżacji
-pomoc przy projektach technicznych
-szkolenia dla pracowników, w całym okresie trwania umowy
-bazę dostawców, serwisantów urządzeń, księgowych, receptury potraw
-zaplanowanie kampanii reklamowej związanej z uruchomieniem Żyrafa Club oraz wsparcie akcji reklamowych organizowanych przez franczyzobiorców na rynkach lokalnych
-stałe wsparcie w procesie innowacyjnym, wprowadzanie nowych produktów usług.
-w ramach umowy możliwość nieodpłatnego użyczenia części sprzętu gastronomicznego o wartości max. do 20 tys. zł.
-pomoc w zaplanowaniu pierwszej dostawy i planowanie następnych dostaw
-procedury operacyjne oraz standardy działania i obsługi Klienta

PRZEWIDYWANA SUMA INWESTYCJI
wysokość kosztów inwestycyjnych jest zależna od lokalizacji oraz wielkości powierzchni
opłata wstępna 10 tys zł. netto ( w ramach opłaty: szkolenie personelu, właściciela, podręcznik operacyjny, know-how)
nie pobieramy opłat od obrotu lokalu
opłata miesięczna 3 tys zł. netto (płatna dopiero po 5 miesiącach od podpisania umowy)
opłata marketingowa do wspierania marketingu całej sieci 500 zł netto miesięcznie

PODSTAWOWE WYMAGANIA SIECI
-minimalna powierzchnia lokalu 120m2 i więcej
-lokal z bezpośrednim wejściem z ulicy lub w centrum handlowycm
-wskazana możliwość rozmieszczenia ogródka letniego
-lokal w centrum miasta, przy ulicach handlowych, przy dużych osiedlach lub w galeriach handlowych
-nie wymagamy od Franczyzobiorcy doświadczenia w gastronomii czy wykształcenia pedagogicznego

ŹRÓDŁA DOCHODÓW FRANCZYZOBIORCY TO:
sprzedaż biletu wstępu na plac zabaw
sprzedaż gotowych dań na miejscu
sprzedaż gotowych dań na wynos
sprzedaż gotowych dań z dostawą do domu lub do firmy
organizacja imprez okolicznościowych w lokalu
organizacja i obsługa imprez okolicznościowych w lokalu Klienta
organizacja imprez dla dzieci typu: Dzień Dziecka, Mikołajki, Święto Dyni, Walentynki, Karnawał, Andrzejki, itp. zarówno na tererenie Żyrafy (na terenie Żyrafy i dla Klientów firmy jak i na rzecz firm zewnętrznych)
Opieka nad dziećmi w trakcie przebywania na placu zabaw
Wakacje, zimowiska
sprzedaż biletów na warsztaty, teatrzyki
zajęcia dodatkowe i pozalekcyjne typu angielski, taniec, korektywa, logopeda, itp
opieka nad dziećmi w ramach Klubu Malucha lub Przedszkola Niepublicznego
usługi animacyjne
sprzedaż zabawek klientom indywidualnym oraz oferty grupowe

WYSOKOŚĆ PRZYCHODÓW FRANCZYZOBIORCY ZALEŻY OD:
lokalnej promocji ofery Żyrafy
nawiązania współpracy z lokalnymi firmami korzystającymi z jedzenia w dostawie
lokalizacji lokalu
stałego kolportażu ulotek- szczególnie w pierwszym roku działalności lokalu
powierzchni lokalu
zachowania wysokiego poziomu obsługi gości w lokalu i w sklepie
utrzymywania wysokiej jakości serwowanych potraw
zaangażowania kadry nauczycielskiej
aktywne poszukiwanie dzieci do przedszkola
wysoki poziom nauczania
bogarta oferta zajęć pozalekcyjnych

OCZEKIWANIA ŻYRAFY WOBEC FRANCZYZOBIORCY:
wysoka kultura osobista pracowników obsługujących gości
przestrzeganie standardów przyjętych przez Żyrafę
tworzenie przez właściciela lub osoby zarządzającej Żyrafa Group unikalnej atmosfery w lokalu
podkreślanie kompleksowości oferty i angażowanie Klientów do współtworzenia Żyrafy, uczestnictwa w jej sukcesach
Każdy franczyzobiorca prowadzi własny biznes i jest za niego odpowiedzialny.
To od Ciebie zależy czy w pełni wykorzystasz nasze wsparcie i chęć współpracy
Wytrwałość i zaangażowanie jest prawdziwą gwarancją zysków

NASTĘPSTWA OPŁATY WSTĘPNEJ
opłata wstępna
pomoc w negocjacjach związanych z lokalem (audyt lokalu pod kątem możliwości prowadzenia biznesu)
ustalenie zakresu wyłączności obszarowej
przygotowanie projektu technicznego lokalu oraz wycena sprzętu i urządzeń
szkolenie załogi franczyzobiorcy przez franczyzodawcę
pakiet działań promocyjno-marketingowych
pakiet szkoleń dla franczyzobiorcy lub wyznaczonego managera obejmujących zagadnienia związane z działalnością w ramach Żyrafa Group
przekazanie podręcznika operacyjnego franczyzobiorcy

Zapraszamy do współpracy!

Wszystkich zainteresowanych otwarciem Żyrafa Group prosimy o kontakt
Żyrafa Group
96-300 Żyrardów, ul. Nowy Świat 18a lok 9,10
mob. 606 958 746
info@zyrafaclub.pl

Copyright © ŻyrafaToys 2013r. All rights reserved. Design: GRAFANET

Club czynny codziennie w godz. 10.00 - 20.00

Żyrafa Club
ul. Nowy Świat 18a lok. 9
Żyrardów

669 989 133

zyrafaclub

info@zyrafaclub.pl